astroloji123 Merhaba hanımlar🥰38 haftalığız iki haftadır ntsye giriyorum sancıdan eser yok nişan falanda yok erkek çocukları geç doğar diyorlar 41nci haftayı bulur mu sizce 😕😕
Nebahathumeyra 36 haftalık arkadaşım erkek doğurdu 42. Haftalık arkadaşım kız doğurdu 😊öyle bir söylenti var ama doğru olduğuna inanmıyorum.
Vandb Ya bende 37deyim dun nstde sancim cikti ama duzenli degil doktor normal dedi iyi biseymi acaba sancimin olmasi 40i beklemezmi
Yrasime Vandb benim de 36 ve 47 haftalarsa sancilarim cikiyordu doktor her an olabilir diyordu ama su an 39 haftaligim ve sancim filan kalmadi malasef 🤣
Eminos H39 bitti dogmasini istiyorum arrik ara ara kasilmalarim oluyor kuzenim dun 37 haftalik sezeryan oldu benim bide bebek buyuk biraz insallah bu hafta icinde dogar sicak su masaji yapiyorum merdiven cikip iniyorum
Zerin Herkes herseyi soyluyor ya hele de su son zamanlarda 41 de dogsun bebegin buyusun diyenlerde olmaz mi 😒sanki onlar tasiyor neler cekiyoruz surda
Yrasime Vandb tabi sizinki farkli olabilir ama 36.haftamda 5 dkda bir agrilarim geliyordu 37 de ayni sekilde bu gece bile olabilir demisti ama hala bekliyorum 😃 gecen haftada keyfi yerinde gelmekten vazgecti sanirim dedi 😂