anonimssss  Normalde bugün 10+6 ultrasonda 10+4 göründü kese şekli de bir ilginç geldi böyle olan var mı birde keseye göre cinsiyet tahmini yapar mısın erken ama meraktan soruyorum 😀
buketdeniz19 anonimssss hatta şekile bakınca erkek diye yorumlandı fetal dna testinde erkek çıktı 😂😂 ben öyle şeylere inanmam normalde
anonimssss buketdeniz19 ayy hep kız hissediyordum ama 9. Haftadaki keseyi gördükten sonra artık erkek diyorum 😂😂😂😂
anonimssss buketdeniz19 Bak fasulye gibi artık erkek annesi olacağıma eminim belli değil ama 😂😂😂 Sağlıklı gelsinler de Allahın izniyle insallah ❤️