byy0011 Benim beta değerim 117 idi ayın 14 dünde ben 15 bidaha ka verdim farklı hastanede 60 diyor ne zaman tekrar kan veriyim
1_prensesannesii byy0011 iyilik bakımından değil aslında laboratuvarlar farklı çıkarabiliyor o yüzden aynı yerde iki gün arayla vermeniz gerekir
Melike3506 byy0011 48 saatte bir vermek gerekiyor kanları değerlendirme yapabilmek için bugün verseniz daha iyi olur kan değeriniz düşmüş görünüyor eğer laboratuvar farklılığından değil ise
byy0011 Melike3506 bence öyle çünkü son gittiğim hastane hiç ilgilenmedi burda olmaz dedi ama yinekan alıyım senden dedi