Buseeeee66 Merhaba kızlar yakın zamanda gülseren hanımda sezeryan olan var mı ? Fiyatlandırma muayene ücreti vs bilgisi olan yazabilir mi ?
urs61 Buseeeee66 ücretini bilmiyorum ama 3 arkadaşımın 2 si sezeryan 1’i normal doğum yaptı. Normal doğum yapan arkadaşım biraz zorlanmış kesisi frlan fazla olmuş sanırım ama sezaryen olanlar çok memnun
Sibya2910 Merhaba gülseren hocanın soyismi nedir acaba Bende 14 haftalık oldum cinsiyet için gitmek isterim💖 Buseeeee66
sevalklyn Bugün ilk kez gittim Gülseren hocaya muayene ücreti 960 lira ödedik. 12 haftalığız ikili Tarama yaptırdık öyle. Kibar bir doktor ilgili de böyle devam ederse onunla bu süreci ilerletmeyi düşünüyorum
Buseeeee66 sevalklyn bilgi için teşekkür ederim ben 35 haftayım direkt doğum düşünüyorum ama fakültenin odaları vs korkutuyor beni 🙊 Buarada muayene ücretini verdiğinizde tahlil vs için de ekstra ödüyor musunuz yoksa sadece muayene ücretiyle kalıyor mu
Buseeeee66 urs61 normal doğumda korkuyorumm bende o yüzden sezeryan istiyorum 😵💫 fiyatını merak ediyorum 🐣
sevalklyn Buseeeee66 Bugün mesela Test yaptık tahlil falan verdik ama ücret ödemedik sadece muayene ücreti alıyorlar tahlillerden almıyorlar. Doğum için ücret nedir onunla ilgili bilgim yok ama 🫢