sudearens 28 günlük hamileyim hastaneye gittik kese falan hiç bişey görünmedi kan verdim sizde de oldu mu acaba
yildiz93 sudearens evet normal daha çok küçük en erken 5 haftalık görünüyor kese çoğunlukla. Kalp atışını da 7-8. Hafta gibi duyarsınız inşallah
Ztkn2 sudearens canım bende 22 günlük hamileyken keseyi nokta gibi görmüştü ama doktor şaşırdı görmemem gerekti gördüm dedi maşallah dedi bayramdan sonra da kalp atışına çağırdı görürsün aklına kötüyü getirme
sudearens Ztkn2 inşallah canım insan bi hiç göremedik lafını duyuyunca tuhaf oluyoda kan aldı sonuç pozitif zaten
cerenburak Hic sıkıntı yapma kendine bebisin daha kücücük iki haftaya hayırlısıyla görürsün her seyini
istanbullugelin27 Emos-1 vajinal muayeneyle 1500ün altında görünmüyor derler. Yani bu değeri bugün gördüyseniz 2 gün sonra gittiğinizde muhtemelen keseyi görürsünüz
istanbullugelin27 Emos-1 betanız düzgün arttıysa yarın muayene olsanız görünür ama kesin olsun istiyosanız carsamba gidin hem karından görünme ihtimali de olur
Edasusari sudearens benim de bugün 4+6 günlük keseyi gördü ama içinde yolksacı görmedi. Belki küçük o yüzden bilmiyorum haftaya yine çağırdı. İnş sağlıkla büyürler. Erken öğrenmenin sıkıntısı işte bu da :/
sudearens Edasusari evet 3 aya yakın öğrenmek hem iç rahatlatıcı hemde direk öğreniyorsun küçük şuan görünmüyor böyle beklemek üzüyo