naj Kızlar merhaba 30 haftadayim süt çok sıkınca oynayınca çok minik sıvı geliyor ama yok yani merak ettim ne zaman geldi sizlerde
aslanbarlasss naj 20. Haftamdayım o hataya düşüp sıktım bende şimdi ara ara çamaşırım da süt izi görüyorum. Ve daha çok erken üzüldüm açıkcası o verimli süt inşallah gitmez bebeko gelene kadar
fatmaa51 aslanbarlasss sütün gitmesinden hariç birde erken doğun riski var Allah korusun evdeyseniz çoğunlukla sütyen takmayın sıkmayın