Goldname Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin inşallah canım.bende geçen sene Mayıs ayında transfer olmuştum bebeğim iki aylık oldu şimdi şükür nasip edene.insallah size de nasip olur.benim kasıklarım da hafif batmalar olmuştu bir haktadan sonra bel ağrısı karın şişliği.herkes aynı olmayabiliyor yine de siz belirti aramayın ilaçlar dan da olur bel ve kasik ağrısı