Ezgidefne
Bende düşükten sonra yaşadım bi dönem adet olamadım 6 ay sonra düzene girdi ve tekrar hamile kaldım. Hamile kalmaya odaklanmadigim stresten uzaklaştıgim zamanda hamile olduğumu öğrendim hatta geç döllenme olmus. Sende sakin olmaya çalışırsan düzene giricektir. Bedenin kendini toparlamaya çalışıyor.