smkrky aydera Bana da 13+0’da yüksek ihtimalle erkek dedi doktor bacak arasında çıkıntı gördük, değişmez diye düşünüyorum ama doktorun tahmini neye göre yaptığına bağlı sanırım ihtimal hep var🥲
aydera busra4646 çok dikkatli baktı baya inceledi kız dedi %90 dedi erkek mi kız mı birinde yanılma payı daha çok oluyordu onu hatırlayamadım
aydera smkrky yani eşim değişir mi diye sordu %10 dilim bıraktı sorunca birdahaki gelişimize netlestiririrm ama %90 diyip neredeyse kesin konuştu aslında 😂
smkrky aydera o zaman muhtemelen doğrudur diye düşünüyorum ama kız bebişlerde yanılma daha sık olabiliyormuş, yine de erken öğrenen ve doğru çıkanlar da çok fazla var☺️ ben inansam da tedbiren 16yı bekliyorum bakalım😅
aydera busra4646 erkek kız farketmiyor aslında bir kızım var ama kız kardeşim yok benim iki kız kardeş fikri hep güzel gelirdi heyecanlandım oğlusum da olsun istiyorum bi yandan rabbim sağlıkla kavuşursun belki 3. De vardır kaderimde bilmiyorum 😂