3 gün önce yapmıştım negatif çıktı , bu üç gün içinde çok fazla adet belirtilerim ve bel ağrım oldu. Normalde adet belirtisi olduğu gün hemen adet olurum böyle olunca umitlendim ama bugün ilk idrar ile yaptım yine cikmadı . Yarın adet günüm normalmidir böyle olması