Selam kızlar, bugün tam 31 haftalık hamileyim. Bu haftaya gelene dek ben böyle bir ağırlaşma, yorgunluk hissetmedim. Yerimden kıpırdamak istemiyorum. İki gündür böyle. Bebeğin hareketleri geçen haftalara göre daha az ama çok güçlü. 1 haftadır vitamin takviyesi de alıyorum. Sizce normal mi bu