cccrn000 Kızlar bugün gecikmenin 5. Günü daha önce de bir kez gecikti bir hafta sonra adet olmuştum şimdi test alıp geldim yapsam mı yoksa sabahı mı beklesem
Dryglgl cccrn000 eğer varsa şimdi de çıkar sabah da çıkar ben bekleyemiyorum adetimden 4 gün önce öğrendim 😄
rabia06rabia cccrn000 valla benimde 4 gün var adete bende dayanamayıp yapcam birazdan varsa çıkar zaten sende haber et cnm 😅
cccrn000 Kubra001111 teşekkür ederimmmm Bencede var ama bilemedim yine de tedirgin oldum kan vermeye gittim ilçede olduğum için sabah gel dediler sabahı bekliyorum
cccrn000 rabia06rabia adetin gecikti mi ben göremedim gibi ama sabah bir daha yap istersen inşallah vardır