hemsireanne__ Kızlar bugün dpo 10 innovita test yaptım 10. dakikadan sonra gözle zor görünen bir çizgi verdi kuruma mıdır yanılma payı var mıdır
kvsronlerr hemsireanne__ ovülasyon takibi yaparken kullandım erken gebelik testini de o süreçte kullandım adetime 5 gün varken gösterdi bende silik çizgiyi iki gün sonra kan verdiğimde beta 85di baya hassas bir test
Mzgnn0234 hemsireanne__ ben artık test almamaya başladım. Çünkü insan hamile olunca anlıyor zaten inanki zamanı var istediğin kadar merak et , kovaladıkça kaçıyor akisina bırakın stres çok etkiliyor
parla94 [https://forum.mutluanneleriz.com/d/2272257-testlerime-bakin-lutfen](https://) ben kullandım dpo11 de böyle pozitifi gördüm.diğer testim de awoxdu. ama çizgi hemen çıktı bende 10 dk beklemedim. o yüzden kuruma çizgisi mi bilemedim. inşallah hayırlı haberler alırsınız
hemsireanne__ parla94 amin inşallah duanızda bulunmak beni mutlu etti elimde 1 adet predictor var sabredebilirsem çarşamba sabah ilk idrarla yapayım
hemsireanne__ Mzgnn0234 evet haklısınız test almak istemiyorum artık dpo 10 da innovita 10 dakikadan sonra silik çizgi verince daha da umutlanıp sonrası hayal kırıklığına uğradım
Mzgnn0234 hemsireanne__ bende geçen ay innovita ovulasyon aldım takip ettim ama sonuç alamadım. Akisina bırakıcam artık bir sene oldu 3. Yu düşünüyoruz benim geç oluyor çocuklarım stres yaptıkça da olmuyor. İnnovita kuruma yapıyor gebelik testi pek güvenilir değil. Laboquik ondan çok daha iyi