Kızlar 11+0 haftayız. Almanyadayım doktor ısrarla şeker yüklemesi diye tutturdu ben ilk çocuğuma Türkiye’de yaptırmadım 2020 doğumlu. Ben 30 yaşındayım zaten 13-14 senedir şeker tüketmiyorum. Ailemde şeker hastalığı yok eşimin ailesinde de yok. Bazı riskleri okuyorum yaptırırsan şöyle olur vs. Ne bu ısrar anlamadım. Sizce yaptırmalı mıyım?