40+1 deyim ve hala gelmeye niyeti yok bebeğin eğer gelmezse 40+6 da suni sancı verecek doktor hiç istemiyorum kendi sancımın gelmesi için ne yapabilirim hurma yiyorum adaçayı içiyorum çömelme ve plates yapıyorum ama bir ilerleme yok önerileriniz var mı