Kızlar 5+3 deyim son regl tarihime göre. Doktora gittim kese göründü ama bebek görünmedi doktor da betanın 2000 lere falan çıkması gerekiyor görünmesi için dedi bayram arkası tekrar gideceğim ilk gebeliğim bilgi ve deneyim sıfır olunca insan en ufak şeye takılıyor bayram arkası gittiğimde bebek görünür mü sizce? Bir de ben ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı ve beta 157 çıkmıştı beta 4 haftalığa göre düşük mü normal mi