pincat ddss123 ben çok göremedim birkaç gün sonra tekrar deneyin bence bat 1 de çıkmayabilir benim 4 gün gecikince çıkmıştı öncesinde negatifti hep
ikizannesiiiiiiii ddss123 silik çizgi var gibi sanırım idrarda fazla mı beklettin çok kırmızı olmuş bence tekrarla normal gebelik testi ile ben erken gebelik testlerine güvenmiyorum çoğu yalancı pozitif verebiliyor