zornazar Merhaba kızlar şuan 4+2 deyim keseyi ne zaman görürüm acaba doktor çarşamba günü çağırdı ama görebilir miyim?
annebebeka zornazar 5 veya 6 hafta olunca görünüyor genelde ama erken çağırmışlar seni sanki🤔 inşallah görünür
birazbilgi zornazar ilk gebeliğim süreçlere çok hakim değilim ama geçen hafta çarşamba tam 5+0 da doktora gittim ve kese karından göründü herkeste değişken ama sanırım emin değilim
zornazar Gokturkmom_ 5. Haftam bayramdan sonrası işte umarım görürüm bayramda söylemeyi düşünüyorum herkese de 🥹