angelmother ilk doğumum riskli gebelikti, tansiyon, gebelik zehirlenmesi şüphesi falan vardı.devlete kalsa beni son 2 ay sadece hastanede yatıracaklardı. Ama doktorum sayesinde sağlıkla çocuğumu kucağıma aldım günde 5 tane tansiyon hapı içiyordum. O yüzdenden doktorumdan vazgeçerimiyorum. Bir de devletten gözümü korkuttular açıkçası bir tane çok iyi bir doktora denk geldim, ama doğuma girmiyor ebeler giriyormuş o yüzden kendimi böyle bir riske atmak istemiyorum