mdc0860 Haftamdayım doktor iki gün yat dedi ama üç gündür yatıyorum hala geçmedi o iğne batmaları Var mı aranızda yaşayan neler yaptınız acaba Çok yorulmuştum cuma günü Cumartesi başladı batmalar Kontrolde kasılma gördü dr kanama alanı yok ama dinlenmen lazım dedi
naranta balım ben de aynı durumdayım bir de cahil cesareti keseledim kendimi tüm etlerim kaslarım ağrıyor bebiş de batışıyor ve çalışıyorum yani yat dinlen gibi bir durum da yok. eve geldiğim gibi ayaklarımı uzattım suya dadandım su iyi geliyor cidden.
naranta mdc0860 normal olur kusum ben baya sert dalmisim farketmeden ozellikle gogus ve karin-kasik-bel bolgeni nazik keselemen gerek