Pelinn_6506 13 martta kan verdim 1437 çıktı, 6 haftalık gözüküyor hesaplayınca ve yarın doktora gideceğim geçen hafta değerim 497 idi gittiğimde keseyi gördü alttan ultrasonla bu dafa bebek gözükür mü
saniyeak Pelinn_6506 ben 4 bin beta ile gittiğim de kese göründü bebek için daha erken dedi biraz daha bekleyebilirsin büyük ihtimalle
benimsin21 Pelinn_6506 Görünür mü bilmiyorm. Siz gene de gidin görünmezse ya bir hafta sonra yada 2 hafta sonraya çağırırlar herhalde. Güzel haberler alırsınız inş❤️