Daisyy zulaluz belli miktar glikoz içeren sıvıyı içersiniz ve kaninizdaki şeker miktarı ölçülür. Eğer yüksek çıkarsa gebelik şekeri var demektir bu da bebeğinizin sağlığını etkileyen bir durumdur. Bu yüzden diyet beslenmeniz gerekir.
ikinciprensimgeliyor Benim yuksek cikti ne yazikki dun yaptirdim.sekerden baldan pekmezden falan hep uzak durcam