ilk denemede hamile kaldım çok şükür ben de. süreç tabiki toz pembe değil, her şey yolunda gitmesine rağmen zorlandığımı hissettiğim anlar oldu ama bunu bilerek başlamak lazım. umutlu olmak ve sürece güvenmek çok önemli. beni iğneler zorlamıştı biraz ama hep sonucu düşünerek rahatlamaya çalıştım. zaten pozitifi görünce her şey geride kalıyor. bir de maddi kısmı var gerçekten hazır olmak lazım çünkü ilaçlar başta söylenen fiyatları epey geçiyor. sonuç olarak zorluklar geçiyor maddiyat bir şekilde halloluyor ve karnınızda minik bir mucize büyüyor. Allah herkese bu süreci kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin.