miyopmom emosduygos ben size 3 kere tahmini yapmışım şimdi fark ettim hepsinde erkek demişim 😂cinsiyetini öğrenince etiketleyin beni lütfen artık hak kazandım 😂😂
emosduygos miyopmom hahah tamam mutlaka etiketlicem siiz doktor 11+3 de üç çizgi var ama kesin değil kimseye söylemeyin demişti 3 4 güne fetal sonucu belli olcak size haber veririm💖🫠😅
Missgod  Bende yorum alabilirmiyim🌸🌸
annekiz6141 sedanisa41 göstermiyor dediniz ya sadece tahmin ettim bende ilk kizimi 11+6 da ikinci kizimi da 22+4 te öğrendim 😂 gostermedi hic bi ara 20 çı hafta da kordonuyla oynuyordu bacak arasına almış 😂🙊
sedanisa41 Bir kızım var bunun da erkek olmasını isterim tabiki önceliğimiz hayırlı sağlıklı eli ayağı düzgün bir evlat bakalım hayırlısı ❤️💐