Merhabalar kızlar dualarınıza ihtiyacım var bugün kontrolüm vardı bebek harakteleri az olduğu için riske atmak istemiyor önümüzde bayram olduğu için yarın önce suni sancı açılma olmazsa sezeryan olacak ikinci doğumum ilk digumum normal ne olur dua edin 39 haftalık sancı açılma yok bebek aşırı yukarıda dedi suni sancı ile inerse doğum olacak jkadir gecesi hürmetine kimin duası kabul olacağı belli olmaz normal yada sezeryan sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin Allah ..