Ben girmesini istiyordum o da girmek istiyordu zaten, çok güzel geçti instagrmda gördüğüm ayılıp bayılma ağlama krizleri vs bu tarz şeylerden uzak 😂 gayet dirayetli ve heyecanlıydı bana da destek oldu doğum anında beni sakinleştirip bak bebegimiz çok güzel vs gibisinden telkinlerde bulundu, şimdi de ara ara benim için unutamayacağım kadar mucizevi anlardan biriydi der , o yüzden yine olsa yine isterim girmesini / Özel-normal doğum
Bu arada hamilelik döneminde yputubedan takip ettiğim kadın doğumcular da eşlerin girmesi gerektiğini soyluyorlardı, fakat bu kadın acı çekiyor görsün anlasın gibi bencil duygular için değil de , o an’a tanıklık etsin ve birlikte bu süreci kolaylaştırmak için (eşler en büyük rahatlatıcı oluyormuş o sancılar esnasında) şeklinde yorumluyorlardı o sebeple de girmesini istedim.