umutetm kuzum seni öyle anlıyorum ki bende aynı durumdayım. Banada Mayıs’ta 2 yıl olacak ve hiç bir problem yok. Sadece icimi ferah tutmaya çalışıyorum nasip diyorum rabbim vakti geldiğinde verecektir diyorum. Bilmiyorum seninde başına geldi mi iki kezde kimyasal gebelik yaşadım iki kez hayal kırıklığı inan o durum beni öyle etkiledi ki yeri geldi psikolojim bozuldu ya hep böyle kimyasal yasayacaksam diyerek çok ağladım elimden kayıp gitti o kadar yaklaştım dedim ama sonrası Allah büyüktür elbet olacak dedim