hd_d evet canım emiyor çok şükür. Anne sütü yeterli olur bu aylarda dedi doktor. Ek gıda konusunda isteksiz. Kaşığa ağzını çok zor açıyor. Mama sandalyesini zaten hiç sevmedi. Oyunlar oynatıyorum, şarkılar söyleyerek yedirmeye çalışıyorum 😅 ama kandıramadım. Bulduğum yöntem şu oldu. Kucağıma alıyorum, hafif yatar pozisyona getiriyorum üç dört kez kendi ağzıma götürüp yiyormuş gibi yapıyorum sonra da kaşığı onun ağzına uzatıyorum o zaman hemen açıyor