Merhaba Canım Anneler,
Bebeğiniz iştahsız olduğunda neler yapıyorsunuz?
📌 Yemek istemediğinde neler deniyorsunuz?
📌 İşe yarayan püf noktalarınız veya tarifleriniz var mı?
📌 Sizce iştah açıcı en etkili yöntem hangisi?
💬 Yorumlarda buluşalım.
Bebeğim 7 aylık ama ek gıdayı hiç yemek istemiyor 🥺