eskya Doğumu bu hastanede yapmayı düşünüyorum süreç hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ziyaretler refakatçı filan nasıl oluyor eş alınıyor mu içeri ya da bebek babaya gösteriliyor mu hemen nasıl bir işleyiş var acaba doğum anında?