zeynepctk Kızlar normalde kızıma inci ismini koymak istiyordum kararlıydm da ama Arya ismini duydum içime daha çok siner gibi oldu kararsız kaldım. Bir de oğlum var ismi de Uras. Urasla Arya da uyumlu oldu gibi sanki. Sizce hangisi daha güzel
kubraturkkoc Bence İnci çok güzel, kibar ve kolay söyleniyor 🥰 Bi de tanıdığım İnciler çiçek gibi ahahaha 😂
zeynepctk Gokturkmom_ bi an uygulamaları karıştırdım zannettim Happy Kidste miyim acaba diye kontrol ettim siz böyle diyince 😂
3bebekliannee zeynepctk benim kızım arya 8 yaşında oğlum da Aras 3.5 yaşında şimdi bi kızım daha olacak o da Afra 🥰 bence arya ve uras daha uyumlu bende inci ismini beğeniyorum ama 3 çocuktan biri inci oldu artık
zeynepctk 3bebekliannee evet ya inci çok yaygınlaşmaya başladı yine de öyle çok popüler isimler arasında değil ama bence