Mrv58 Ben su an 12 hafyalık gebeyım devlette muayene oldum sımdı özele gitmeyi düşünüyorum ıkı doktor arasında kldm acaba gıdıp memnun olanlar bakabılır mı ?
Eda-54 Mrv58 medicanada Ayşegül hanıma takipliydim ve doğum yaptım aşşırı memnunum 1 yıl geçti üstünden geçen kayınvalidemi götürdüm kadın ismimi bile unutmamış wpdan falan hemen iletişime geçiyorsunuz doğum öncesi sonrası dilediğin soruları soruyorsun
Busraaaakkk Mrv58 30.haftama kadar Ayşegül Hanıma gittim, 30dan sonra Nadir Beye geçiş yaptım şu an çok memnunum çok güleryüzlü ve pozitif bi adam
Mrv58 Busraaaakkk bende normal hastaneye gittim ordakı doktordan memnundum ama hem randevular skntı hem bazen ıptal edıyrlsr bıde sebepsızce kadın doktor olmasını ıstyrm
Busraaaakkk Mrv58 Bende öyle ilk başlar devlete gittim ama sıra sorunu ve kalabalık olmasından dolayı özele geçmiştim
gizemli00 Mrv58 medicanada ilk kızımı doğurdum sultan şalk ooff keşke zengin olsamda yine gitsem valla ama uçmuş ya medicana ama durumunuz fok iyiyse bence sultan şalka gidin derim
hayat2 Mrv58 sultan hanıma gidiyorum ilgili güler yüzlü ve bence bilgiside daha iyi onu düşünebilirsiniz