rosamomy Merhabalar. Yenidoğan için emzik öneriniz var mıdır? Ben şimdilik Chicco 0-2 ay için emzik aldım. Daha sonraki aylar için hangisini alabilirim??
buse2507 rosamomy ben phılıps avent aldım bebeğim emmedi ya evet anne memesi gibi ama her bebek farklı oluyor
platestopu rosamomy Ebem emzik bineron almamami söyledi meme reddi yapmaması için ilk kizimda kullandim simdikinde almadim emziksiz yol almayi deniycez bakalim🫠
flz3576 rosamomy direk e bebek markası aldım çok güzel tuttu siz neye başladıysanız o modele devam edin bence
Havin49_ penbe_karisi aşko bizimkiler premetüer ya doktor diğerlerin ucu büyğk midesini bulandırıyor dedi ama bunu da turmuyorlar wee de denedim onu da tutmadıalr
momismom2 Ay kesinlikle philips avent serisi ilk oglumda her markayi deneyip en son bunda kaldk şimdi ikinci oglum olacak onada gecen indrim vardi philips avent aldm
3bebekliannee rosamomy benim 3.çocuğum olacak kızımda oğlumda kaç çeşit kaç marka emzik aldım tutmadılar bakalım bu küçük hanım tutacak mı Philips avent ultra air aldım ☺️