Nilpekan Merhaba, puset örtüsü sizce gerekli mi ? Eylul başında doğumum olacak. Izmir de oturuyorym. Gerekli ise hangisinden almaliyim
PapatiA Nilpekan rüzgar gelmesin güneş gelmesin çocuk uyusun vs gibi örtülüyo öyle durumda başka bıseude örtebılırsın bende var çok az kullanmıştım
duygukoltuk Nilpekan benim doğumum bu ay olucak. Çevremde doğum yapan arkadaşlarımın hepsi kullandı puset kullandığı dönem boyunca. Müslin pamuklu kumaştan alırsanız hem nefes alırmış bebek bunalmazmış hem de uyuduğunda ya da içindeyken güneş rüzgardan koruyor arkadaşlarım çok memnun kalarak kullandılar.
Nilpekan Havin49_ çevremdekiler al diyor hep ama bana gereksiz geldi. Yani sadece hastaneden çıkarken kullanacakmışım sonrasında cok dışarıda olan biri degilim. Evden arabaya arabadan hastaneye . Birde bebek arabam kabin boy. Kabin boylarda puset takılınca kulp geriye gidiyor ondan bebek arabasi sürerken kullanamicam
Havin49_ Nilpekan yani bebek arabasında kullanılıyor zaten benim bebeklerim şuan 2 aylık ben pusetle götürüyorum premetüerler daha başlamadık bebek arabasına ben hala atıyorum puset örtğsğ
duygukoltuk Nilpekan pike kalın olur bebek içeride pişmesin rahatsız olur. Trendyol linkini paylaştım ama onay bekliyor gözüküyor. Müslin kumaş olmasına dikkat et ince olmalı kalın olmamalı.
erikarpuz Nilpekan ekimde doğum yaptım ve her gün dışarı çıktığım için çok kullandım çok dışarı çıkacaksanız gerekli güneş geliyor rüzgar geliyor aniden yağmur bastırıyor
Ceku256 Nilpekan ben de Eylül’de doğum yaptım Erzurum’da ama yani izmirle iklimi kıyaslanamaz yine de havalar güzeldi puset örtüsü tozdan falan da koruyordu bence. Ve bence meraklı sınır bilmeyen insanlardan da koruyor. Benim bebeğime gelip birden dokunmaya kalkışıyorlardı maalesef böyle insanlar var
Ceku256 Nilpekan hayır ben pike kumaşı aldım Erzurum’da yaşadığım için ama İzmir’de olsam müslin alırdım