isil_b Ultrasona göre 5+ 6 haftalığız kızlar kese embriyo gözüktü 2.5 mm fakat kalp atışı görülmedi normal mi :(
feyzaciim isil_b bebeğim 5+6 çok erken zaten minicik kesede bebek görünmüş o bile harika bir gelişme 😍😍
mutl isil_b çok normal ben 5+1 de gittiğimde sadece kese vardı bebek yoktu şimdi Çarşamba gidecem 6+1 olucam bebek olustu mu ona bakacaz
lmf26 biz 6+6da gitmiştik ultrason bakmadan doktorumuz duyamazsak korkmayın her bebekte aynı değil 8. haftaya kadar yolu var demişti, 6+6 da duyduk ama o hafta bile erken olabilirmiş hiç acele etmeyin duyarsınız Allahın izniyle 🌸