Betul2009 hayır canım benim doktorumda direk 1 ay sonra yüklemeye gel demişti illa tahlil yapıp sonuca göre yükleme yapacak diye bişi yok..o gebeler istemezse tedbir amaçlı bakılıyo sanırsam..genelde çoğu doktor yüklemeyi istediği için gayet normal bi tahlil onlara göre..canan karatay biraz kafa karıştırdığı için yaptırmak istemeyenler oluyo..yaptırmak istemeyenler içinde tedbir amaçlı açlık tokluk bakıyorlar..ancak açlık toklukta gizli şeker belli olmuyor..yani açlık tokluğunuz yüksek çıkarsa yine şeker yüklemesi istenecek..