_asli1123 Kızlar bu zamana kadar hep emzirdim mama vermedim hala emziriyorum ek gıda ile birlikte ama gündüz emmeyi baya azalttı acıkıyorda aslında ek gıda verdiğimde güzel yiyor sütümü sağdım az geliyor baya ne yapmam gerekiyor mama vermeli miyim
ozlm199393 Bence gerek yok benim ilk kızımda tam da o aylarda kendi bırakmıştı emmeyi ama güzel besleniyordu meyve püreleri yoğurtlar sağlıklı muhallebililer herşey daha da düzene girmişti ne ona ne bana meme bıraktırmak travma oldu 😊