Kizlar benim bebeğim 34+5gunluk doğdu şuan 3bucuk aylık oturmayı çok seviyor galiba uzanmayi sevmiyo kucağımda oturmuş vaziyete oturuyo saatlerce kalmak ister yani ama tabi cani acimasin diye hemen bırakıyorum kizlar siz kaçınca ayda oturtunuz erken doğan bebislerinizi