umaybadee Haftadayım ve yaklaşık 9 kg aldım doktorum biraz dikkat etmem gerektiğini söyledi ben de biraz stres yaptım çok mu kilo aldım acaba diye boyum 1.70 . Görüntüde çok anlaşılmıyor sadece göbeğin biraz çıktı ama doğuma daha üç ay var dikkat edersem kilo alımını durdurabilir miyim
ecemk94 umaybadee sanırım hamilelikte alınması gereken kilo VKİ ile bağlantılı onun üzerine çıkartmamaya çalışıyor olabilir doktorunuz