yarenes17 Hamileliğimin başından sonuna kadar ara ara sık sık kanamalarım oldu progestan kullanıyordum hatta son 1,5 ay ful hastane de yattım ama şimdi sorsan hepsi bir rüya gibi yaşanmamış sanki zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki ve hepsi geçti şu an o zamanlar psikolojik olarak yaşadıklarımdan eser kalmadı böyle devam etmiyor özellikle bazı aylar da öyle bir enerji gelecek ki ya bu ben miyim diyeceksin düşün gitsin şu enerji bu ne böyle kafasına gireceksin sağlıkla kucağına al bebişini