İlk kızımın ismi Neslihan meva( Neslihan kayınvalidemin ismi. Kendi özgür irademle ben koydum) Meva ise Firdevs cennetleri Adn cennetleri gibi bir cennet adı.
İkinci kızımın adı Zeynep Lina ( Zeynep ismini çok severdim zaten annemin adıydı onu da bana sormadan eşim koydu annemin adı diye 😅 ) Lina ise ilk kızımın iki ismi olduğu için bunu da çift olsun diye koydum açıkçası. Lina yumuşak hurma fidesi anlamında. Yumuşak huylu olsun demiştim gerçekten de ikinci kızım tam bir minnoş öyle naif öyle merhametli ki..
Şimdi üçüncü kızıma hamileyim ilk iki kızıma uyumlu hem de söylenmesi kolay anlamı güzel çift isim arıyorum. Aklımda Hafsa Mina vardı ama bi arkadaşım bu ismi koydu.. Yine de koymalı mıyım yada bana da isim öneriniz var mı 🤗