Kızlar 14 haftalıkken bi kasık agrım olmuştu ve acile gitmiştim neyse doktor bebeğin kalp atısını geç duydu ama dinledi sonradan içime bi kurt düştü hep ve e nabızda kayıt açılmamıs
Bugün 15+4 oldum Kontrolüm var kendi doktoruma ama o kadar ister istemez içimde korku da var ki
Allah korusun bişey falan olsa kötü kanamam vs olur muydu