Günaydın Canım Anneler,
Doğumumun üstünden 7 ay geçti. Kilo ile alakalı bir sorunum yok. Lohusa korsesi de kullandığım için göbeğim hiç kalmadı. Ama sezaryen dikiş izini hafifletmeye yönelik hiçbir şey yapmadığımı fark ettim 🥲
Sezaryen iziniz için özel bir bakım yaptınız mı?
Krem, jel, yağ ya da farklı bir yöntem kullanan var mı?
🧴 Ne kullandınız?
⏰ Ne zaman başladınız?
📈 Gerçekten faydasını gördünüz mü?
Bu konuda tecrübelerinizi paylaşırsanız merak eden diğer anneler için de çok faydalı olur.
💬 Yorumlarda buluşalım.