kvsronlerr gebekelebek önceden acı ojeler vardı şimdi var mı bilmiyorum uykusunda falan sürebilirsiniz tiksinirse belki yapmaz
melegim91 gebekelebek Benim oğlumda yiyor canım 10 yaşında düzeltemedik acı oje bile sürdük ama 1 2 ay yapmıyor sonra yine yapıyor .Oyun terapiisine de götürdük, güzelce konuşuyoruz,oğlum bak tırnakların çirkin duracak vs diye ama yok alışkanlık oldu
guliiizz gebekelebek maalesef bizde çözüm bulamadık 7 yaşında ve eli sürekli ağzında suan destek alıyoruz psikolojik ama hala bi faydasını göremedik kanatma derecesine getiriyor yaklaşık 3 yıldır