Son adet tarihimin ilk günü 3 mart bitiş günü ise 5 marttı 6, 10, ve 13 mart günlerini denedim 13 mart günü kullandığım uygulamaya göre yüksek gebe kalma ihtimali diyordu 6 ve 10 martta düşük ihtimal di ona rağmen ilişkim oldu bugün ise yüksek ihtimal diyor ve yumurtlama günü diyor bugün deneyim mi sizce birde benim döngülerim 24 yada 25 günde bir oluyor max 3 gün sürüyor hiçbir sorunum rahatsızlığım yok herşey yolunda ama böyle oluyor o yüzden yumurtlama günlerimi bazen tam bilemiyorum hafif kasıklarımda ve belimde ağrı da var ve akıntım da var yapışkan gibi geliyor ne yapmalıyım sizce? Cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻🥹🥰