bsyaaa Merhabalar adetim 8 gün geçmişti bende gidip dün kan verdim bugün sonucu aldım 9090 çıktı bana biraz yüksek geldi yoksa normal mi tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi?
Aysingeldiislerdegisti bsyaaa çok normal canım 48saat sonra twkrar ver her iki güne %60oranında artar çünkü
denizannee bsyaaa yüksek düşük bunları burda çok görüyoruz ama herkesin değerleri farklıydı neticede... Önemli olan değerin sağlıklı artması. Hayırlı uğurlu olsun sağlıcakla al kucağına ☘
Aysingeldiislerdegisti Lazz döllenmesi bi kça gün erkendir 6-10 günde yerleşio ya bebek 6günde terleştiyse bu kadar yükselmiş olabilşr.
Lazz Aysingeldiislerdegisti herkesin farklı sebeplerle farklı çıkıyor işte sağlıklı olsunlar sağlıklı ilerlesinler inşallah benim ilk kan verisimde 465 ti ve adetim gciktikten snra 1 hafta kadar bekledim bende 465 çıktı tek gebelik benimki bi tanidigiminda ilk kan testinde benimkinden daha fazlaydı çoğul gebelikti onun ikizdi bu yüzden öyle yazdım :)
esractn bsyaaa adetin 8 gun geçtiğinde 9090 cikmis canim. Bu normal olabilir cnku 2 gunde bi 2 kat artıyormuş . Ben ikizlerime hamileyim adetim 2 gun gectiginde 9852.5 çıkmıştı. Bazen degerle belli olmuyo cogul gebelik ama tek gebelik gibi
Ersozburcin bsyaaa test sonuç kağıdında referans değer aralıkları var oraya göre kaçıncı haftada olduğunu görebilirsin.