Kızlar ben ilk gebeliğimde 18. Haftada çatlamaya başladım ki kullanmadığım bir şey yoktu yani. Ama hızlı kilo aldım bir de temmuza denk gelmişti sıcaklara aşırı ödem oldu o haftalardan itibaren. Her yerim çatladı yani çatlamadık yer kalmadı. Şimdi ikinci gebeliğim, 28+2yim, henüz belirgin bir ödem yok ve şimdiye kadar 9 kilo almışım. Korkuyorum yine çatlar mıyım diye. İkincide çatlamayan oldu mu?