Yarın tam 34 haftalık oluyorum 2. Gebeliğim. İlk gebeliğimde olmazdı bu kadar. Sürekli toplanıypr canım yanıyo. Rahatsız ediyo toplanması sertleşiyo karnım kasılma mı oluyo bilmiyorum ama ağrım vs yok. Suyum fazla dediler tek problemimiz o başka da yok normal mi bu kadar çok sık toparlanması. Sağıma yatsam orda toplanıyor soluma yatsam orda napcağımı şaşırdım otursam bile toplanıyor