mervemelekk benim hamile kalmadan önce bir tane vardı ondan sonra vajinama kadar tam oturdum saydım 50 tane oldu toplamda doğum yaptım 3 gün sonra bakayım dedim hiçbiri kalmamış hormonlardan kaynaklı kanserle falan alakası yok rahim ağzında doğumu etkileyecek kadarsa normal doğum olmuyor doktor karar veriyorlar enfeksiyonu falan kapar diye