beyzzsenturkkk mrveyre ilk kızımın adı Afel 2. kızıma hamileyim Minel koyduk🌸 aklımda ezgi ve nazlı da vardı bir de rüya, nefes, ceylin, ipek, ışıl🎀
busu1 beyzzsenturkkk Merhaba Minel ismi çok hoşuma gidiyor ama anlamı yokmuş de-da olarak bağlaçmış diye okudum siz anlam durumuna dikkat ettiniz mi ney olduğunu biliyorsunuz
beyzzsenturkkk busu1 cennette ki inci tanesi olarak geçiyor arapça da (den-dan) anlamları taşıyor o pek önemli değil benim icin. en uygunu buydu başka isimde karar kılamadık niyetim nazlı koymaktı ama esime begendiremedim
mrveyre Bizde mira yı beğeniyoruz ama iki ism koyalım dedik efnan mira mi koysak karar veremedik kahvekokusuu